TELEFONDA KONUŞMA TEKNİKLERİ



Hedef Kitle

:

Telefonla satış yapan herkes

Eğitimin Süresi

:

1 gün

İçerik

:

Telefonda, yüz yüze konuşmak mümkün olamadığından, aktarılan bilgiyi en iyi "etkili konuşarak" aktarmak mümkündür. Telefon konuşmacısının üç şeye ihtiyacı vardır. Kaliteli Konuşmak, Vurguları Kullanmak ve Doğru Kullanmak, Kolay Anlatmak.

Kaliteli konuşmak, ancak İstanbul Türkçe'sini kullanarak mümkün olur. Aksanlı konuşmak, sokak dilini kullanmak bilgiyi karşı tarafa tam ve etkili ulaştırmakta sorunlar yaratır.

Vurgular, konuşmacının bilgiyi karşı tarafa doğru aktarmasının tek yoludur. Vurgu, konuşmayı renklendirir, güçlendirir, anlaşılır hale getirir. Vurguyu yanlış kullanan bir konuşmacı, bilgisinin ancak %40'ını karşı tarafa aktarabilir.

Kolay Anlatmak için bir bilgiyi karşı tarafa en kolay şekilde aktarmak gerekir. Konuşmacı, bir metot kullanarak bu beceriyi elde eder.