TARIMDA SİHİRLİ SATIŞ TEKNİKLERİ



Eğitimin Amacı

:

Bankacılık sektörü için hala oldukça kârlı ve görece düşük rekabetin olduğu bir alan olan Tarımsal üretimin finansmanı kendi içinde güçlükler de barındırmaktadır. Fiilen bu sektörün satışı ve kredilendirmesinde çalışmış eğitmenlerce tüm ürün, müşteri, süreç deneyimlerinin paylaşıldığı bir eğitimdir. Ayrıca sahadaki satışçı ile aynı dil konuşularak ortak sıkıntıların belirlenmesi ve çözümlenmesi, çözüm odaklı satış yapılabilmesi, zor müşterilerle basit ve son derece kullanışlı NLP yöntemleriyle başa çıkılması, bilinçaltı telkinle satış yapma yolları aktarılacaktır.

Hedef Kitle

:

Tarım sektörüne satış yapan herkes. 

Eğitimin Süresi

:

2 gün

İçerik

:

  • Tarımsal üretim nedir?
  • Ülkemiz için tarımsal üretim neden önemlidir?
  • Tarımsal üretimde aktörler, aktörler arası ilişkiler ve güncel piyasa koşulları
  • Tarımda temel ürünler bazında nakit akışı haritalarının oluşturulması
  • Üretici-Tedarikçi-Alıcı’nın temel ürün gereksinimleri, nedeni, zamanı,
  • Üretici-Tedarikçi-Alıcı’nın gereksinimlerine ait Banka ürün çözümleri,
  • Kime hangi ürünü? Ne zaman? Neden önermeliyim?
  • C.G. Jung temelli ve NLP ile birleştirilmiş müşteri karakteristlikleri,
  • Tarım ve hayvancılık sektöründe ki müşteri tiplerine özel satış teknikleri,
  • Nasıl bir “Satıcı” satar? Siz nasıl bir “Satıcı”sınız?
  • Bir satış temsilcisinin ideal iş akışı,
  • Çapraz satışın temel unsurları, sağladığı rekabet avantajları,
  • Tarımsal üretimdeki ortak ve paydaşlar,
  • Ortak ve paydaşlarla iş birliği olanakları ve rekabet alanları